mandag, mai 17, 2010

Attersting av champagnesitater på bestemors kjole



Denne satt jeg og broderte til Mad Men sesong 2 og 3, og er nå stilt ut på Moster Amfi. Sitatene er fra en champagneaften vi arrangerte på kontoret/atelieret, der alle kunne komme i den kjolen som ellers er "litt for mye", og drikke champagne til kuene kjem heim. Morsomme utsagn ble sagt ble skrevet ned i "Champagneboka". Eksempler: ”Jeg som har drukket SÅ mye i det siste, hvordan kunne jeg bli så full nå?”
”Jeg er i en periode i livet hvor jeg godt kunne tenke meg å snakke mer om tapét.” ”Kem trengar tivoli når vi har deg!”
Flis i låret er kjennetegnet på en god aften.
”Jeg drikker meg selv pen jeg”.
"Livet er for kort til å være med teite mennesker."

2 kommentarer:

Rasofiel sa...

Noe av det kuleste jeg har sett :D Du er bare überkreativ og utrolig flink ♥ VyanMica

Gunvor Rasmussen sa...

takk takk:) var utrolig gøy ting å jobbe med:) neste prosjekt er å lage en bunad med flamingoer brodert nede:D:D