lørdag, januar 17, 2009

Leter etter studio:)

Jeg skal være ute av mitt nåværende atelier 1.mars, så hvis noen har ledig lokale, rop ut:) Det er meg og Birthe Barabrella Rosson som vil sette opp et studio sammen, med DA'et Hummer&Kanari(klær og accessoir) og kostymeutleie, i tillegg til våre egne firma. Birthe har et fotostudio hun ønsker å sette opp, og jeg har illustrasjonsbedriften min. Vi ønsker å finne et lokale i sentrum, gjerne delt med andre virksomheter som oss. På sikt skal vi slå oss sammen med GeriljaFilm (3 pers + utstyr)så hvis det finnes lokaler til oss alle er jo det det beste, men siden det haster litt for meg og birthe er det det vi ser etter i første omgang.

Info om oss kan dere finne på www.gunvor.no, www.gunvorrasmussen.blogspot.com www.isotop.no, www.geriljafilm.blogspot.com.

Helsing Gunvor Rasmussen:) (Og Birthe Barbarella Rosson, Tom Rosson, Håvard Grutle og Roar Eliassen)

Ingen kommentarer: